WHAT MAKES ME HAPPY

1
Perhe
Ei se ole itsestäänselvää, että kuuluu onnelliseen perheeseen ja oonkin erittäin kiitollinen siitä, että mä saan kuulua yhteen sellaiseen. Oli asia mikä tahansa, loppujen lopuksi perhe on aina tukena ja turvana. Nyt kun sitä ei asu enää kotona, sitä alkaa enemmän arvostamaan tätä kaikkea ja sitä yhteistä aikaa. 

Family
It's not obvious that you have one happy family where to belong to and I'm very grateful about having one. I have always my family support and assurance. Now when I'm not living with my parents anymore I have learned  more to appreciate everything this and our time together. 

Poikaystävä ja ystävät
Oon onnellinen että mulla on ympärillä muutama aivan upea ihminen! Mitä vanhemmaksi sitä tulee, sitä enemmän alkaa arvostamaan sitä laatua määrän sijaan. Mulla ei ole montaa hyvää ystävää, niitä on vuosien varrella karsiutunut paljon ja olen oppinut että on turha 'tuhlata' aikaa ihmisiin, jotka vievät energiaa muttei anna sitä takaisin. Olen myös erittäin onnellinen siitä, että voin sanoa poikaystäväni olevan samalla paras ystäväni.

Boyfriend and friends
I'm so lucky that I have a few amazing person aroud me! The older you get the more you start to appreciate quality rather than quantity. I don't have many good friends and I have learned that it's stupid to waste your time for those people who just take your energy but don't give it back. I'm very happy that I can call my boyfriend as my best friend too. 

Muoti
Muodin seuraaminen antaa mulle paljon sellaista mielihyvää, mitä on vaikea selittää. Kai se siis on sanomattakin selvää, että muoti on yksi intohimoni. Oon myös erittäin iloinen tästä mun uudesta blogialusta ja siitä, että olen saanut takaisin innon tehdä sitä mulle oikeesti tärkeää juttua.

Fashion
Following the fashion gives me a lot of  pleasure which is hard to explain. So I think it's obvious that fashion is one of my passions. I'm really happy about this blog too and that I have had my spirit back to do this again. 

2
Saapuva kevät
Luulin olevani myös talvi-ihminen, mutta kyllä tämä saapuva kevät saa jotain ihan erilaista puhtia minuun. Sellaista, jota talvella mulla ei ollut ollenkaan. Koen jaksavani paljon paremmin kun saan vähänkin auringonvaloa. Odotan myös innolla sitä, että täytän 20. 

That spring is coming
I thought that I was a winter person too but this coming spring brings me some kind of energy that I didn't have in winter. I feel like I can keep going better when i get some sunlight. And I'm also looking forward when I'm turning 20. 

Urheilu
Liityin eilen takaisin tutulle ja turvalliselle salille, jossa kävin vuosi takaperinkin. Kokeilin välissä toista salia, mutta kyllä sitä oli pakko palata takaisin vanhaan. Mä vaan viihdyn tuolla niiin paljon paremmin ja tuntuu myös, että treenikin kulkee huomattavasti tehokkaamin. 

Sport
I join to my old gym yesterday and I'm super excited about that right now. I did try another gym too but it didn't feel right. I just feel so much better in the new-old gym and it feels like the workout is going much more better too. 

Se, että vihdoin tiedän, minne haen opiskelemaan. 
Paljon pohdiskelua siitä, mihin hakisin opiskelemaan ja näin välivuoden jälkeen suunnitelmat alkavat vihdoin hahmottumaan. Välivuodesta voisin kirjoittaa ihan oma postauksen, jos siihen on teillä kiinnostusta? 

That I finally know where I'm going to get to study
Yep. If you like I would write a own post about my gap year?


Ihanaa viikkoa muruset!


Have a nice week everyone!
3
Photos by Aurora Salonen

4 kommenttia

  1. Postaus välivuodesta olisi tosi kiva ja hyödyllinen! :) olis myös kiva lukea sun tulevista opiskelusuunnitelmista :)

    VastaaPoista
  2. Oii oot niin kaunis ja ihana postaus jälleen! <3

    VastaaPoista