SYNTTÄRILAHJA MULTA MULLE

Kengät kevääseen5 Kengät kevääseen3
Koska 20 on iso luku, niin pitihän myös mun ostaa lahja itselleni. Kun näin nämä popot kaupan hyllyllä, ihastuin. Kun kokeilin näitä jalkaani, peli oli menetetty. Positiiviset tuntemukset myös mun makutuomarilla, eli äidilläni helpottivat ostopäätöksen tekemistä entisestään. Nyt mulla on kevääksi kauniit konjakin väriset nahkakengät, oon todella tyytyväinen löytööni! 

Nämä yksilöt poikkeavat paljon muista kengistäni näiden piikkikärkensä puolesta. Ja sitä paitsi, mulla oli juuri tämän väristen kenkien mentävä aukko kenkäkaapissani. Nyt mulla on hyvä syy heittää vanhat ruskeat nilkkurini roskiin, sillä ne ovat aivan järkyttävässä kunnossa. Kyllähän näitä syitä nyt riittää, mutta uskon, että me tullaan elämään varsin onnellisina yhdessä!
Kengät kevääseen

4 kommenttia

  1. Todella kauniit ja klassiset nilkkurit! :)

    VastaaPoista
  2. Wau! Vagabongin nilkkurit ovat kyllä kerrassaan upeita, todella kauniit olet löytänyt! Etenkin tuo sävy on niin rakkautta <3 <3

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Oon kyllä itsekin erittäin tyytyväinen näiden hankinnasta <3

      Poista