IPHONE MIX

kollaasi3
Helsingissä rentoutumassa ♥ // Carselfie // Vapianossa perinteisellä. Ehkä se on ihan hyvä, ettei Turussa ole kyseistä raflaa, jottei siellä tulisi koko ajan ravattua... // Just lähdössä shoppailemaan --->
kollaasi1Olispa vähän lämpimämpi, se olisi vaan niin kiva vilauttaa vähän paljasta pintaa näiden kenkien kanssa! // Kuvat ei oo näköjän missään järjestyksessä... Autossa menossa Helsinkiin. Uuden blogin viimeistelyä ennen julkaistamista. // Lounaalla kotona. Oon ihastunut tällä hetkellä avocadoleipiin. // Yhteistä laatuaikaa 
1
Helsingin Zarasta löytyi monta kivaa juttua, mm. tämä kiva paitayhdistelmä. Lompakko kevenikin niin, ettei tarvitsisi taas hetkeen ostella vaatteita...
kollaasi2
Lähdössä jonnekin... // Mun pahe: liiallinen pepsin lipittäminen, hah! // Ystävänpäivänä tä ihanuus oli järkänny meille niin kivan päivän. // Sain äidiltäni ja isältäni kauniita ruusuja kun he kävivät kylässä. ♥ // Menossa kuvaamaan asua ihanan Auroran kanssa! // Oltiin reilu viikko takaperin lauantaina perheen (yksi valitettavasti puuttui) kanssa keilaamassa ja syömässä. Kolmen ruokalajin illallinen oli herkkua ja keilaaminenkin on niin kivaa ajanviettoa. Tällasia iltoja lisää, kiitos!

2 kommenttia

  1. Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? Haaveiletko muutosta johonkin toiseen kaupunkiin? Milloin olet onnellisimmillasi? Mikä saa sut suuttumaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 5 vuoden päästä olen toivottavasti saanut opinnot kasaan ja olen töissä. Tämän ikäisenä luultavasti olen suunnittelemassa perheen perustamista. Toivoisin myös, että tällöin olisi oma asunto ja elämä alkaisi pikkuhiljaa vakiintumaan.

      Haaveilen kyllä, unelmani olisi asua kokonaan toisessa maassa joskus! :)

      Olen onnellinen kun kaikilla mun läheisillä on kaikki hyvin, oma elämä rullaa kivasti eikä ole mitään sen suurempia stressitekijöitä.

      Se, jos huomaan jotain suunnatonta vääryyttä, jolle ei tehdä mitään. Tai jos ei pidetä sovitusta kiinni tai petetään luottamus. Tässä nyt jotain, mitä tuli ensimmäisenä mieleen.. :)

      Poista