10 FACTS

12 (2)
1. Viihdyn hyvin itsekseni. Tietysti tykkään myös siitä, että saa olla jonkun kanssa, mutta välillä tykkään myös viettää aikaa vain ihan itseni kanssa.

1. I like being just with myself. Of course I also like be with someone but sometimes I need to be only with myself.


2. Olen vasta vastikään löytänyt kunnolla oman tyylini. Se on tähän asti ollut enemmän tai vähemmän vähän hakemista, mutta nyt tiedän, millaiset vaatteet sopivat minulle ja mitä tulee käytettyä. Heräteostoset ovat vähentyneet hurjasti! (Tästä aiheesta on tulossa myöhemmin postausta.)

2. I have found my own style only a while ago. I've been looking for it a long time but now I know what fits for me and what not. (I'm writing a post about this subject later.)


3. Mulla on todella huono yleissivistys, mikä harmittaa ja ärsyttää mua todella paljon. Saan kuulla siitä paljon ja itsekin olen alkanut kiinnittää siihen vanhetessa enemmän huomiota. Sitä täytyy ehdottomasti parantaa!

3. I have a very bad common knowledge, and that bothers me a lot. I get to hear a lot about it, and I have been paying attention to it when I have been getting older. I must definitely improve that!


4. Edelliseen liittyen mun päähäni jää parhaiten kaikki ei-niin-tärkeät asiat, mutta jos jotain pitäisi oikeasti muistaa (kuten koulussa jokin aihe kokeeseen liittyen esim.) niin ei sitten millään. Kaikki laulujen sanat kylläkin. 

4. I always remember those not-so-important things but not those things which I'm supposed to know. For example I remember every song lyrics. 


5. Oon aika nössö, hah. Koulussa olin aina se, ketä ei uskaltanut tehdä mitään vasten sääntöjä ja nykyäänkin mietin aika paljon ennen kuin toimin. Toisaalta tämä on ihan hyvä juttu, mutta toisaalta pieni spontaanisuus ei olisi pahitteeksi!

5. I'm a bit mama's boy, hah! I was always that girl in school who didn't want to do anything against the rules. This is also a good thing but a little spontanity wouldn't be bad. 


6. Mä mietin liikaa kaikkea! Huh, miten osaisinkaan elää ilman stressiä ja sellasta overthinking -meininkiä. Vanhetessa olen ehkä vähän päässyt tästä eroon, mutta vieläkin mietin vähän liikaa tulevaisuutta yms.

6. I overthink everything! I would like to live without any stress. Maybe I have been getting rid of it a little bit when I've grown older, but sometimes I still overthink about future etc.


7. Mulla on tällä htekellä ihan todella kipeät jalat! Maanantaina oli jalkatreeni ja eilinen sekä tämä päivä ovat olleet kirjaimellisesti tuskaa. Kävelemisestä ei tule mitään, saatika portaista ja yöllä heräilin kipuun kun yritin vaihtaa nukkuma-asentoa.

7. My legs are really painful right now. I had a legday on monday and since then even walking has been killing me, without speaking the stairs!


8. Olen aika romantikko. Tykkään järjestää silloin tällöin pieniä yllätyksiä poikaystävälle, lähettää kesken työpäivän jonkun piristävän viestin tai vaikka ihan vaan yhdessä ollessamme muistuttaa häntä siitä, kuinka ihana tyyppi hän on. 

8. I'm a little bit romantic. I like to make some suprises for my bf , send some cute message for him in the middle of his workday or just remind him how special he is. 


9. Olen varsinainen unikeko. Unta riittää milloin tahansa, kuinka paljon tahansa. Voisin varmaan jopa nukahtaa seisovalteen. Saan kuulla monilta ihmisiltä siitä, kuinka onnekas olen, mutta eih.. en ole. Itse paljon mielummin valvoisin viikonloppuisin katsoen leffaa, mutta ei kun silmät menee kiinni heti, jos pääsee mukavaan asentoon. Kerran jouduin hieromaan jääpaloja silmiini, jotta näkisin hyvän leffan loppuun... 

9. I'm a real sleepyhead! Many people say that I'm a lucky girl but sometimes I would like to stay awake late and watch movies...


10. Olen todella nirso leffojen tai sarjojen suhteen. Mulle kelpaa oikeastaan vaan romantiikka, komedia tai draama. Todella, siis todella harvat toiminnat ovat mun mieleen eikä fantasia oikestaan mene ollenkaan. Voitte vaan kuvitella, onko tämä niin hyvä juttu poikaystäväni mielestä, hah!

10. I'm really choosy what comes to movies or series. I like only romantic, comedy or drama movies. And this is not so good thing in my boyfriends eyes.

Ei kommentteja