HELLO MARCH!

Mulle maaliskuu merkkaa kevään alkamista ja pari päivää paistanut aurinkokin taitaa olla mun kanssa samaa mieltä. Kevät tuo mukanaan ihan uutta intoa ja inspiraatiota ja tällä hetkellä minua inspiroi mm. alla olevissa kuvissa näkyvät asiat. Pikkuriikkisen voisivat säät vielä lämmetä, niin olisin extratyytyväinen! Mites teillä, onko maaliskuu vielä täysin talvikuukausi vai onko aika kääntää katse jo kevättä kohden? 

Ihanaa alkanutta maaliskuuta! 
inspo3
- Kauniit mekot ja hameet
- Pehmeät sävyt
- Suorat Housut
- Raikkaat juotavat
- Pitkät takit
- Kultaiset yksityiskohdat
- Tennarit
- Vaaleat housut

- Beautiful dresses and skirts
- Soft shades
- Straight pants
- Fresh drinks
- Long jackets
- Golden details
- Sneakers
- Light pants
inspo2
- Over-knee-saappaat
- Kukat
- Mokka
- Suuret neuleet
- Hatut
- Nudekynnet
- Vaaleat hiukset
- Aurinkolasit

- Over-knee-boots
- Flowers
- Suede
- Big sweaters
- Hats
- Nude nails
- Blonde hair
- Sunglasses


Pics from Pinterest

6 kommenttia

  1. Ihania juttuja:) Maaliskuu on mulle semmonen kevään alku ja mulla onkin jo semmosset pienet kevätvibat alkaneet heräilemään - pikkuhiljaa tekis mieli vetää myös lenkkareita jalkaan ja vaatekaappiin on alkanut eksymään enemmän pastellinsävyjä:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Vähän oon jo hipelöinyt kaapissa lojuavia kevätkenkiä, mutta oon saanut hillittyä itseni. Vaikka kuinka tekisi jo mieli vetää pikkuruisempia kenkiä jalkaan, yritän vielä hetken sinnitellä, nimittäin nilkkureita voi enää hetken käyttää, joten pitää ottaa niistäkin kaikki ilo irti :P Oioioi, mitä ihania kevätjuttuja sitä kaupat pursuaakaan hetken päästä! :)

      Poista
  2. Kevättä kohti todellakin, mä en malttais oottaa enää, että pääsee pukeutumaaan kevyemmin! Ihania juttuja oot koonnut tähän postaukseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jesjes! Oon niin samaa mieltä, miten oliskaan ihanaa pärjätä ulkona tyyliin jollain pelkällä neuleella <3

      Poista
  3. Ihania juttuja oot keksinyt tähän! Nudekynnet on aina ollut ja tulee olemaan mun lempparit♥

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä jutut iskee muhun nyt ja kovaa! Ne on kyllä niin ihanat, itsekin pohdin juuri, kumman värin valitsen seuraavassa kynsihuollossa, nuden vaiko mustan/viininpunaisen, ne kaikki olisivat nimittäin aivan ihania. <3

      Poista