ALELÖYTÖ

alelöytö2
En tiedä mikä mua näissä kengissä veti puoleensa niin, että mun oli pakko saada kotiutettua ne. Oliko se näiden suloinen ja mukavan näköinen olemus vai se 15€ hintalappu. Luulen, että molemmat. 

Kokeilin näitä jo aiemminkin, ja muistan silloinkin sanoneeni että 'mutta kun nää on niiiin söpöt', mutta ne jäivät sillä reissulla vielä kauppaan. Nyt kun olin liikkeellä äitini kanssa ja hän bongasi nämä kengät niin mä olin jo ihan innoissani hehkuttamassa että 'no jos säkin ostat ne ni sit munkin on pakko saada'. Ja niin me lähdettiin kassalta niin, että pussissa oli kolmet uudet (aletuotteissa ota 3 maksa 2) popot ja kukkarosta keveni vaivaiset 27€. Ei musta järin hinnalla pilatut talvikengät. Nää on hyvät koiran ulkoilutustossut / vähän sporttisemman näköset talvikengät. Plussaa vielä siitäkin, että nää on hurjan hyvät jalassa ja vielä tosi lämpimätkin! Ja ainiin, nää on ihan siis henkkamaukasta.
alelöytö1
P.s musta nää on paremman näköset jalassa kuin kuvissa... Mutta mitä mieltä te olette näistä popottimista? ♥ 
alelöytö

Ei kommentteja