Täydellinen kesälaukku!

Cult gaia ark bag4 Cult gaia ark bag8 Cult gaia ark bag2 Cult gaia ark bag
Kello on kuusi ja mä olen jo ollut puolitoista tuntia hereillä, mulla on vapaapäivä! Heräsin samaan aikaan kun poikaystäväni, sillä halusin tehdä meille aamupalaksi maailman parhaita banaanilettuja. Mun pitäisi ehdottomasti muuten jakaa tänne jossakin vaiheessa niiden ohje! 

Rakastan aamuja, vaikken mikään aamuvirkku olekaan. Jokin niissä aikasissa aamuissa kiehtoo, ehkä se, että koko päivä on vielä edessä ja aikaisin aamulla on jotenkin niin rauhallista. 

On ihana saada istuutua koneelle kuppi vihreää teetä kädessä ja ihan rauhassa kirjoittaa juuri ne sanat, jotka tulevat mieleen. Taustalla soi rauhallisia akustisia covereita ja vaniljakynttilän tuoksu on levinnyt koko huoneeseen. Olisipa aina aikaa kirjoittaa blogia kuuden aikaa aamulla!

En malttanut olla tulematta näyttämään teille mun ensimmäistä synttärilahjaa, lahjaa siis, jonka ostin itse itselleni. Syntymäpäiväni on vasta kahden kuukauden päästä, joten heh, oon todellakin ajoissa. Yritän olla nyt ostelematta mitään muuta kuin kotiin liittyviä asioita, mutta tämä vaan oli rakkautta ensisilmäyksellä, joten ajattelin sallia sen itselleni syntymäpäivälahjaksi. Kyseessä on siis Cult Gaian Ark Bag koossa small. Kyseinen laukku on juuri täydellinen kesään, voi miten maltankaan odottaa sinne saakka? 

Laukku varmasti jakaa mietteitä suuntaan jos toiseen, mutta minun mielestäni tämä on ihanan erikoinen. Poikaystäni alkuun ihmetteli, miten kasa bambua kiinnostaa minua niin ja ehdotti jos lämmitettäisiin takka ensimmäisen kerran mun bambulaukulla :D... 
Cult gaia ark bag1 Cult gaia ark bag3
Lopuksi haluan toivottaa teille aivan ihanaa päivää ja hei, mitä mieltä te olette uudesta laukustani? 

2 kommenttia

  1. Ihana sun poikaystävän kommentti tosta laukusta! Kiva kun oot alkanut taas kirjottelemaan, hyvää kevään odotusta sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Ihana kuulla, että oot mukana <3 Kiitos ja mahtavaa kevättä myös sinulle :)

      Poista